Haha, kött och blåbär ffs!

http://www.youtube.com/watch?v=HYHQeN2kSEE&playnext_from=TL&videos=66hV-pMj75I

Fy fan... låten sätter sig på hjärnan och jag går runt och sjunger på skaka rumpa dagarna i "ända", höhö!

Annars är allt bra här i Norge... har åkt på min årliga ögoninflamation bara. Hoppas att det är som läkaren sa sist lite "snuva" i ögonen, för i så fall är skiten över om några dagar. Alternativet är mååånga veckor med glasögon, hmm. Jag jobbar på och räknar ner lite smått förtvivlat till min flytt som sker om två veckor. Ser en hel del på Supernatural (tack till mina älsklingar) och dreglar över en viss Dean, hehe. Jaja, youtube är bra underhållning när allt annat är trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0