Olivolja

Ja, en lite udda rubrik kanske men olivoljan involverades i min dag idag. Men det kommer vi till sen...

Haft en lång dag idag. Jobbade över för vi var två man kort på jobbet. Jobbat nio timmar idag. Gör mig inte så mycket men lite synd att jag missade det mesta av dagsljuset då det var den första soliga dagen på dagar. Efter jobbet gick jag och Ingvild till mataffären och jag fick handlat inför de kommande dagarna.  

Åter till olivoljan. På väg hem från mataffären lyckades jag krossa flaskan med olivolja. Ergo gick med två fullpackade plastpåsar varav den ena hade en liter olivolja på botten. Trevligt. Sen när jag skulle ta upp flaskan skar jag mig på fyra fingrar varav två började blöda... mycket. De andra kom det bara några droppar från. Klantig värre är jag. Fick en trevlig kvällstur med Ingvild i alla fall tillslut efter det att jag plåstrat om mina stackars fingrar med Anakin plåster (oyeah!). 

Mycket händelserik dag... hehe!   

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Väldigt noggran teori du gav där, trodde först att du hade läst böckerna och avslöjade allt för mig..;) haha.



Vi kanske ska börja kalla dig för lolloklant?;P

2010-04-21 @ 09:34:20
URL: http://flisanj.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: haha, joo det visste jag redan då att han var anledningen till det..;) Ja just det ja, han är ju med i den ja.. Fast det är inte heller någon höjdare direkt, men han har blivit bättre nu! Du får ta Dear John från mig när du kommer hit i maj.. En riktigt fin snyftfilm!

2010-04-21 @ 22:15:17
URL: http://flisanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0