Oho för att satsa det sista på mirakel

Hej igen! Det var ett tag sedan sist. Största anledningen är att jag inte har ngt internet hemma. Så jag sitter just nu på jobbet, efter jobb och tråkar mig på nätet för första gången på en vecka. Det går att överleva i vårt moderna samhälle utan internet, tv, tvättmaskin, kaffekokare, dammsugare... hehe.

Vad är nytt sedan sist då? Jag har varit på en underbar tur till London för att hälsa på mina älsklingar Joppe och Birdie. Hur mysigt som helst med massor av skratt, lite shopping, bio, fika och bara umgås.

I påsk har jag jobbat, med fint tillägg på lönen... och varit två svängar på byn. Alltid kul att få dansa lite.

Förövrigt så har jag börjat lyssna på Håkan, verkligen lyssna på Håkan alltså. Det har jag aldrig gjort innan och nu fattar jag inte varför. Han är helt underbar.

Här kommer lite bilder från London då också =)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åhh jag vill dit nu!!:D

2010-04-08 @ 09:37:37
URL: http://flisanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0