Nyheter... utan nyhetsvärde!

När jag tillbaka på bloggen igen. Hej hå, jag är så dålig på det här med att uppdatera. Jag minns en gång i tiden då jag hade en blogg som jag faktiskt uppdaterade... men det var längesedan.

Tio nya saker som har hänt mig sedan sist
1. Jag har varit på tur till Sverige (oj vad jag flyger och far)
2. Jag har fyllt 20 år (jippi, hurra för mig)
3. Jag har äntligen läst ut Millennium trilogin (nu ska jag se filmerna)
4. Jag har blivit kidnappad (av mina älsklingar så det var inte så illa)
5. Jag har konstaterat att min postman är en skogstomte (inte akrobat eller lindansare)
6. Jag har gett min fina vita matta en stor fet tefläck (inte vackert!)
7. Jag har kommit på att Ålesund är en liten håla (biograferna inte visar Remember me)
8. Jag har shoppat lite (MQ finns inte i Norge så fick passa på)
9. Jag har fått minst tre nya brännskador (klantig värre)
10. Jag är hel igen...

It’s a world of warcraft


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar att du är hel igen

2010-04-19 @ 01:09:00
Postat av: Felicia

Vilken kass håla du bor i, man måste ju visa Remember me, but hallå liksom!;)

2010-04-20 @ 09:37:02
URL: http://flisanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0